Kan nu spille for fuld damp trods 2 år med konstante smerter ved let belastning

For 2 år siden fik jeg under en badmintonkamp en væmmelig skade, hvor min knæskal hoppede op og flossede mine ledbånd.

Jeg var på Glostrup Hospital og fik diagnosticeret skaden. Efterfølgende holdt jeg mig i ro i et par måneder og genoptog stille og roligt træningen, men jeg havde konstant ondt ved let belastning, også når jeg ikke spillede. Dette varede ved i næsten 2 år !

Jeg konsulterede så Sundhedscenter Schjerling og fik her kyndig vejledning, råd og øvelser.

Gennem et individuelt træningsprogram med øvelser, der blev gennemgået under konsultationerne samt fine personlige samtaler om kost og sundhed er jeg på ca. ½ år kommet igennem  skadesproblemerne.

Mit knæ fungerer nu fint – uden smerter efter kampe og anden fysisk aktivitet. Jeg kan igen spille for fuld damp. Ja, det lykkedes bl.a. derigennem at rykke op med holdet og modtage diplom.

Jeg skal derfor varmt anbefale Sundhedscentret ved Michael Schjerling til vejledning og behandling af bl.a. sportsskader.

Michael Dam, RBC.

 

Ønsker du hjælp til performance, færrer skader og længere tid på oppen, så kontakt os så vi kan hjælpe dig med at lægge en plan for dine mål: info@schjerling.dk

Læs også andre klienters erfaringer med Sundheds- & Performance Center Schjerling


Skriv et svar

