Klarede 7 dages elitecamp i Barcelona uden smerter fra schlatterknæ efter 2 besøg hos Schjerling

Adam Hede Andersen - Elite basketball spiller - 15 år - 8/8 2011

“Jeg kom til Schjerling med schlatterknæ 30/5 2011, som jeg havde døjet med i godt et halvt år. Det gjorde ondt ved hård træning og kunne være så slemt at jeg havde svært ved at gå på trapper efterfølgende. Jeg havde prøvet mange forskellige ting, men intet hjalp som behandlingen hos Schjerling. Gennem grundig undersøgelse, øvelser og kosttilskud klarede jeg samtlige træninger i sommerferien, og ikke mindst en 7 dages elitecamp i Barcelona, smertefrit! Allerede ved min 2. konsultation 23/6 2011 var jeg i så meget bedring at jeg ikke havde smerte overhovedet under hårde træninger og en stor turnering.”

Michael Schjerling: “Gå du til læge og får diagnosen mb. osgood schlatter (schlatter-knæ), så får du at vide at det vil tage ca. 2 år før du er uden symptomer, man ved ikke hvorfor det kommer, og der er ikke rigtig nogen behandlingsmetoder andet end ro. Vi har haft ca. 50 drenge og piger med denne diagnose og alle er blevet meget hurtigt symptomfrie. 90 % er helt symptomfrie i løbet af 3 mdr. og ca 50% er allerede uden symptomer efter ca. 1 md. Har dit barn schlatter er det altså bare med at komme afsted. Vi hjælper gerne.”

Ønsker du hjælp til performance, færrer skader og længere tid på oppen, så kontakt os så vi kan hjælpe dig med at lægge en plan for dine mål: info@schjerling.dk

Læs også andre klienters erfaringer med Sundheds- & Performance Center Schjerling


2 responses to “Klarede 7 dages elitecamp i Barcelona uden smerter fra schlatterknæ efter 2 besøg hos Schjerling

  • Peter Andersen

    Godt indlæg der giver håb til os med knæskader. Jeg har selv været til lægen flere gange, men der stilles ingen endelig diagnose…ud fra denne artikel http://www.sundhedslex.dk/osgood-schlatter-sygdom.htm samt læsning andre steder omkring på nettet tror jeg nu også at det er osgood schlatter.

    • schjerling

      Hej Peter.

      Ja jeg må efterhånden erkende at Schlatterknæ er noget vi behandler på samlebånd og noget, der er pærenemt at hele på rigtig kort tid. 50% er symptomfrie efter 1 md. og 95% efter 3 mdr. efter at have fulgt vores planer. Så hvis det drejer sig om schlatter kan jeg næsten garanterer dig for at vi kan hjælpe.

      Vh – Michael

Skriv et svar

