Tidligere var jeg syg 5-6 gange årligt – Michaels mirakkelkur gør at jeg aldrig er syg mere!

Morten T. Jensen - CEO, ARCHITECTMADE - 20/6 2011

Jeg har haft løbende kontakt til Michael Schjerling gennem de sidste 5 år og jeg har fulgt hans anvisninger til hvordan jeg ved små nemme ændringer kan få et meget bedre helbred og en fysisk udholdenhed, som jeg aldrig før har haft. Specielt hans ide med en intensiv vitaminkur har haft fantastisk effekt. De to gange jeg har taget én af 3 mdr, har jeg ikke haft en sygedag i 1,5 år efter start dato og føler seriøst jeg kan gå gennem ild og vand. Med meget få midler kan Michael få en imponerende forandring til ens helbred. Jeg kan på det varmeste anbefale Michael, og har faktisk allerede gjort det til flere af mine venner, som har haft lignende oplevelser efter hjælp fra Michael.

I mit job som CEO for ARCHITECTMADE rejser jeg en hel del til skiftende tidszoner. Det kan være svært at få spist, sovet og trænet regelmæssigt i mit job, som jeg ved fra Michael er et must for high performance. Det indebar at jeg tidligere var småforkølet, influenza ol. måske 5-6 gange om året. Det tog altid 2-3 uger at komme over det helt og hvor man ikke kan performe MAX. Jeg kan se forskellen ved mine venner der stadig er småforkølede etc, mens jeg ingenting har mere af den slags.

Morten T. Jensen

CEO, ARCHITECTMADE


Skriv et svar

