Put on the kettle (Week 9-13)

Bedstefar var intet bløddyr, han tog kolde bade, spiste sine grøntsager – og han trænede med kettlebells!

 

KB Clean and Press

 

Godt nok er træningsmetoden gammel, men derfor behøver den ikke være affældig.

Kettlebells som træningsredskab menes at have rødder helt tilbage til ca. 4000 f.kr. – senere har det især været brugt som styrkeredskab i Østeuropa.

Vi tilbyder en kettlebell-workshop fra uge 9-13, der bygger på gamle funktionelle træningsprincipper, til dig der vil forbedre din styrke, eksplosivitet og udfordre din krop på en anderledes måde. Kettlebells er det ultimative træningsredskab – når det gælder optimering af præstationsevne og opgradere sin træning til et nyt og højere niveau!

 

KB Overhead Squat

 

Hvem er denne træning til?ALLE! Hvad end du aldrig har haft en kettlebell i hånden før eller har stor erfaring med denne træningsform. Du vil blive udfordret! Dette hold vil være et godt sted at starte for dig, der vil give kettlebells et forsøg.

Hvad får du ud af træningen? → Ud over en gylden mulighed for at komme bag jerntæppets mystiske træningsprincipper – vil du på dette hold have de bedste muligheder for at forbedre din fysiske form og optimere din træning.

Preparation for KB Squats

Dit udbytte:

  • Optimering af sportspræstationer
  • Styrke
  • Funktionalitet
  • Eksplosivitet

Undervisere og inspiratorer:

Finn "Steel" Seemann & Morten "Procieder" Dam

Finn og Morten er to 5. semesters studerende på ernærings- og sundhedsuddannelsen ved PH Metropol. Deres speciale er sundhedsfremme, formidling og forebyggelse. Gennem de næste 6 uger er de i praktik hos Sundheds- og Performance Center Schjerling. Her kommer de til at forestå to ugentlige træningshold, samt personlig rådgivning i ernæring, træning og motivation.

“Vi ser frem til at give jer den ultimative træningsoplevelse!” (Finn og Morten)

Tid: Tirsdage kl. 16-17 (uge 9-13)

Sted: Brønshøjparken hvor vi kører Back2Basics

Tilmelding: http://www.schjerling.dk/pages/onlinebooking

Introduction

 


3 responses to “Put on the kettle (Week 9-13)

  • Nikolaj

    Godt at se at i udbreder kendskabet til kettlebells træning da det er en meget overset træningsmetode i danmark.

    Håber der kommer mange tilmeldinger og de bliver bidt af denne form for træning. Den er jo nem at lave derhjemme også.

    Held og lykke med projektet

    • schjerling

      Hej Nikolaj.

      Tak for det. Vi satser og håber også på success. Tak for opbakningen. Ja det er super nemt at lave der hjemme også.

      De bedste hilsner,
      Finn, Morten og Michael

  • http://google.com

    Just where did you get the tips to write ““Put on the kettle
    (Week 9-13) | SCHJERLING”? I appreciate it -Kathrin

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: