Michael hjalp mig igennem mit marathon uden smerter

Rasmus Viemose CPH marathon 2010

Hej Michael
jeg løb her i weekenden mit første marathon. Det havde jeg ikke kunne gennemføre uden din hjælp.
Ikke nok med at jeg gennemførte, men jeg havde undervejs ingen smerter og havde en fantastisk oplevelse. lårbasserne er lidt ømme nu, men jeg har det vildt godt.

Det træningsprogram du udviklede til mig er blevet en daglig rutine og jeg har fået implementeret dine 10 gode råd i min og min families hverdag.

Jeg ville bare sige at du har gjort en kæmpe indtryk på mig og sat dit præg på mit marathonløb, som ikke bliver det sidste!

1000 tak for din kompetente hjælp

Rasmus Viemose


2 responses to “Michael hjalp mig igennem mit marathon uden smerter

  • schjerling

    Tillykke Rasmus.
    Du har gjort hvad der skulle til. Og det glæder mig meget at du har har implementeret mine gode basis råd for dig og din familie også.

    God vind fremover og med næste marathon.

    Michael

  • rasmus viemose

    Jeg synes det er helt tydeligt at manden med den røde hat i baggrunden ikke har fuldt dine råd…

    og jo tak – næste marathon på vej og jeg er ved godt mod. håber det går godt i b-høj.

    ses
    R

Skriv et svar

